Ga naar de inhoud

In-company training
Duitse klantenservice

In-company training Duitse klantenservice

Training Duits voor klantenservicemedewerkers

In meerdere dagdelen intensief de Duitse taal trainen met een native speaker, aan de hand van praktijkvoorbeelden. Doel is de opbouw van de juiste woordenschat voor de verkoop/sales, nabellen/aftersales, cross-/upselling en klachtenafhandeling. Na deze praktijkgerichte in-company training Duitse klantenservice heb je de jusite woordenschat direct paraat. Je kunt vloeiender en met meer zelfvertrouwen communiceren met je (potentiële) Duitse klant. Je werk wordt nóg leuker, je krijgt tevreden klanten en je leidinggevende zal blij zijn met de stijgende omzet.

Deze training levert een optimaal resultaat op met een kleine groep van maximaal 4 deelnemers. Basiskennis van de Duitse taal is noodzakelijk. We werken met voorbeelden uit de praktijk en afwisselende leermiddelen die ervoor zorgen dat de inhoud blijft hangen: humoristisch, actueel en vakinhoudelijk. Ook “training on the job”, dus gespreksbegeleiding en feedback op locatie behoren tot de mogelijkheden.

Deze training voor de Duitse klantenservice is tevens als online cursus via Zoom of MS Teams boekbaar.
Voel je toch meer voor privéles? Op de pagina Fysiek privéles Duits vind je alle informatie.

Voordelen in-company cursus zakelijk Duits

Vertrouwd & veilig

Duitse les volgen met de collega's waardoor je oefent in je vertrouwde werkomgeving

Gemakkelijk

Les volgen op de zaak: geen extra reistijd of filestress voor of na de training

Voordelig

Geen reis- & verblijfskosten van de cursisten door training op eigen locatie